Trend: Metallic schoenen

Ahh nog eens gaan shoppen, het was al veel te lang geleden! Ik kan er echt van genieten om in winkels rond te hangen en leuke dingen te passen. En een paar speciale items kunnen je garderobe ook zoveel leuker maken. Ik zag een keer in de Zara deze schoenen en ik dacht ‘wauuuw die moet ik hebben!’.

schoenen3.jpg

Een weekje later ging ik ze passen. Ik deed ze aan om eens te kijken of ze wel bij mij pasten. Hmm, toch een twijfelgeval. Ik vond ze misschien toch net iets te shiny, maar nadat ik nog wat kleren had gepast kreeg ik de schoenen toch echt niet uit mijn hoofd. Ik vond ze er zo leuk uit zien!

schoenen2.jpg

Dus dan toch nog maar eens passen, en jawel na wat nadenken nam ik ze toch mee. Ik wou ze te graag hebben en ze zijn gewoon zo leuk. Ik hou echt van stukken die wat anders zijn, en niet altijd de mainstream jeansbroek en T-shirt. Er is niks mis mee, want dat is ook mooi, maar ik heb graagΒ wat meer dingen die eruit springen en uniek zijn (zoals je dus wel kan zien).

schoenen.jpg

You either hate them or you love them… Ik heb er al wat goede reacties op gekregen maar natuurlijk zijn er ook mensen die het wat erover vinden en ze helemaal niet mooi vinden.Β Wat vind jij van deze nieuwe trend?

β™‘ Valerie

23 gedachtes over “Trend: Metallic schoenen

Geef een reactie

