WHAT I EAT IN A DAY

Ik dacht dat het misschien eens leuk was om jullie te laten zien wat ik eet op een dag. Ik vind het zelf altijd leuk om te zien wat andere mensen eten en zo wat inspiratie op te doen.

Ontbijt

’s Morgens eet ik bijna elke dag havermout. Het is super makkelijk, even in de microgolf, wat toppings en klaar. Plus, het is ook heel verzadigend, want als ik enkel ontbijtgranen eet, dan heb ik na een halfuurtje meteen terug honger. Vandaag at ik havermout met water, dus niet met melk. Dit ben ik beginnen doen na mijn vakantie naar Amerika, waar ze havermout standaard met water eten. Het is lekker zacht en smeuïg dan. Als toppings koos ik voor wat bevroren fruit, aardbeien, kersen, blauwe bessen en frambozen, met ahornsiroop om het wat zoeter te maken.

 

IMG_0782.JPG

 

Lunch

Als lunch at ik tofu scramble die nog over was met tomaatjes, een boterham en nog wat overgebleven vegan ‘kebab’ van Wheaty en wat gebakken patatjes. Ik vind zo’n dingen altijd heerlijk, als je veel verschillende restjes bij elkaar gooit en het is super lekker. Natuurlijk vergat ik er een foto van te nemen en heb ik enkel nog een foto van enkel mijn tofu scramble.

 

image[6].jpeg

 

Tussendoortje

Meestal rond 4 uur krijg ik terug honger en eet ik nog snel iets. Tegenwoordig maak ik graag smoothies. Vandaag maakte ik er eentje met ananas, banaan, appel, frambozen, blauwe bessen, kersen, aardbeien en sinaasappelsap. Meestal maak ik ongeveer een  liter en drink ik dat op, zo kan ik er nog even tegen tot het avondmaal. Voor de rest eet ik vaak doorheen de dag nog wat extra boterhammen met choco of wat koekjes, en ’s avonds durf ik met mijn broer al eens een zak chips opendoen, die dan vaak meteen op is!

 

IMG_0787.JPG

 

Avondeten

Vanavond at ik nog wat restjes, ik had een soort van vegan mac and cheese proberen te maken maar echt cheesy was die niet. Al was het wel lekker, ook zonder cheesy smaak. Ik had er ook nog wat spinazie bij klaargemaakt. Gewoon wat spinazie afkoken, mixen en er wat soya room onder doen. Ik eet heel graag spinazie dus ik zou het zo wel elke dag kunnen eten! Ik at twee borden op.

 

IMG_0791.JPG

Zo dit was wat ik eet op een dag! Hopelijk heb ik jullie wat inspiratie kunnen geven voor maaltijden of vonden jullie het leuk om eens te weten wat ik zo al eet.

 

♡ Valerie

 

 


Dit is een voorbeeld van hoe ik eet, ik weet niet veel af van voeding. Dit artikel is enkel bedoeld om jullie wat inspiratie te geven en te laten zien wat ik eet.
4 thoughts on “WHAT I EAT IN A DAY”

Geef een reactie

