WRAP HAWAII

Iedereen kent wel een pizza hawaii, die met ananas natuurlijk. Aangezien ik heel graag ananas eet heb ik voor jullie vandaag een wrap hawaii! Helemaal compleet met ananas en cocktailsaus. Komt het water je al in de mond? Lees dan snel verder hoe je deze dit maakt!

 

INGREDIËNTEN

wraps / veganaise / ketchup / sla (ik koos voor dit receptje veldsla) / wortelen / tomaten / maïs / ananas / tofoe (vaste)

 

RECEPT

.Bak de tofu in een pan. Ik marineer de tofoe eerst in wat sojasaus met wat extra kuiden.

.Mix de veganaise en de ketchup tot je cocktailsaus hebt

.Steek de wrap in de oven en je kan beginnen beleggen!

.Ik begin met de cocktailsaus en daarboven de sla.

.Dan rasp ik de wortel in slierten en leg die erboven op.

.Nog wat tomatenblokjes en maïs erbovenop.

.Als laatste nog de tofu en natuurlijk de ananas.

Toevouwen en je kan beginnen eten! Heel lekker licht gerechtje, perfect voor in de zomer als het warm is!

♡ Valerie

 

 

1 thought on “WRAP HAWAII”

Geef een reactie

