Essie: all in one base

Het potje basecoat dat ik had, begon stilletjes aan op z’n einde te komen en dus besloot ik op zoek te gaan naar een nieuwe. Ik wou graag eentje van Essie, omdat ik het een geweldig merk vind: qua prijs zitten ze een beetje in het midden, niet heel goedkoop maar ook niet zoals in de parfumerie en de kwaliteit is heel goed! In de stad ging ik dus op zoek naar een nieuwe basecoat.

Toen ik in de winkel stond, was er heel wat keuze. Essie heeft -denk ik- ongeveer 4 verschillende lijnen met allemaal een basecoat, topcoat enz. Ik koos uiteindelijk voor de all in one base. Dit is een basecoat die je ook als top coat kan gebruiken! Misschien kan je ook best een gewone basecoat als topcoat gebruiken maar daar heb ik geen idee van. Het zou ook helpen mocht je zwakke nagels hebben, en ja hoor, daar heb ik wel last van.

image-38.jpeg

Dus, de proef op de som dan maar! Als basecoat en topcoat vind ik het een heel goed product! Mijn nagellak blijft niet per se langer zitten, maar qua verzorging werkt het wel goed. Mijn nagels bleven sterk met nagellak en ook na dat de nagellak eraf gehaald was, werden mijn nagels niet zwak. Dat is wel een pluspunt voor mij aangezien mijn nagels anders nogal breekbaar zijn, vooral omdat ik graag en veel mijn nagels lak. Het enige minpuntje is wel dat het best lang duurt voor de nagellak opgedroogd is. Ik had dus al snel een paar oneffenheden in mijn nagellak van ergens tegen te stoten.

Dus mocht je op zoek zijn naar een basecoat en/of topcoat dan is dit een goede keuze! En hij houdt dan ook nog eens je nagels gezond! Hij kost €12,99. Niet heel goedkoop dus, maar ik ben er wel heel erg blij mee.

Welke basecoat gebruiken jullie?

♡ Valerie

6 gedachten over “Essie: all in one base”

Plaats een reactie